Grote opkomst inwonersavond K&Z

Gemeente

Grote opkomst inwonersavond K&Z

Een week geleden vond de tweede inwonersavond plaats bij restaurant de Lelie. Hier is terugkoppeling gegeven vanuit de gemeente over de signalen, behoeften en ideeën die eerder zijn verzameld tijdens de inwonersavond in juni en digitaal.

De belangrijkste vraagstukken & ontwikkelingen die tot nu toe meegenomen zijn in de gebiedsagenda van de woonwijk Kerk en Zanen:

• Toekomstgericht maken buurthuis Kerk en Zanen
  • Reconstructies
  • Nieuwe speeltuinen in de wijk Kloostertuinen en bij Perupark
  • Speeltuin Europapark vernieuwen
  • Meer bankjes bij de speeltuinen
  • Meer groen in de wijk (relatie operatie Steenbreek)
  • Verkeerssituatie in de wijk (o.a. de Atlas/Amerikalaan)

Amerikalaan

Omdat er heel veel feedback over de Amerikalaan is gedeeld via ons Instagram kanaal hebben wij hier specifiek naar gevraagd. Het volgende is gezegd: De Amerikalaan heeft een parallelstructuur en fietsers moeten hier gebruik maken van de Argentiniësingel en Lisdodde. In de toekomst wordt mogelijk wel een rode fietsstrook aangebracht op de Amerikalaan.

Belangrijkste doelen

Benieuwd naar de drie belangrijkste doelen die uit de avond kwamen? Lees de samenvatting terug op https://uwdorpofwijk.alphenaandenrijn.nl/uw-dorp-of-wijk/kerk-en-zanen

Grote opkomst

De opkomst tijdens de tweede inwonersavond was groter dan de eerste avond op 28 juni, daar zijn de gemeente en alle betrokken partijen ontzettend blij mee.