Wandelen door Kerk en Zanen met De Sportvrouw

(verzamelpunt)
De Oude Wereld 57

Gezellige wandelingen in Kerk en Zanen

Ben je op zoek naar een leuke manier om fit te blijven en nieuwe mensen te ontmoeten in jouw buurt? Sluit je dan aan bij de wekelijkse wandelingen in de prachtige wijk Kerk en Zanen in Alphen aan den Rijn. Perfect voor inwoners die graag vitaal willen blijven en genieten van de buitenlucht.

Wat kunt u verwachten?

Elke week verzamelen de deelnemers zich bij wijkcentrum Kerk & Zanen, waar de wandeling begint. Elke week is er een nieuwe route, zodat je telkens weer een ander stukje van de mooie wijk ontdekt. Na de wandeling is er een ontspannen moment met koffie en thee, waarbij je kunt bijpraten met de andere deelnemers.

Kosten en deelname

• Wat mee te nemen: Zorg voor lekker zittende kleding en goede schoenen.
  • Faciliteiten: De wandelingen zijn rookvrij en duurzaam georganiseerd.

Buurtsportvereniging in Kerk en Zanen

Deze wandelingen zijn een initiatief van de Buurtsportvereniging in Kerk en Zanen, ondersteund door Alphen Vitaal. De Buurtsportvereniging is een plek waar inwoners elkaar kunnen ontmoeten en samen kunnen bewegen. Of je nu jong of oud bent, iedereen is welkom om mee te doen en te genieten van het flexibele sportaanbod en de mogelijkheid om andere inwoners te ontmoeten. Beweeg mee en blijf vitaal in de buitenlucht!

Meld je hier aan voor de wandeling op 24 juli 2024

Bekijk hier alle activiteiten van Buursportvereniging Kerk en Zanen