Kort Barbers

Zondag

Kort Barbers

Persoonlijke verzorging

Bij Kort Barbers, jouw toegewijde barber in Alphen aan den Rijn, geloven ze dat stijl en zelfvertrouwen hand in hand gaan. Het ervaren team van barbiers staat klaar om jou de perfecte barber-ervaring te bieden, waarbij traditie gecombineerd wordt met hedendaagse trends.

Wat maakt ons uniek?

• Deskundigheid:Onze barbiers zijn gepassioneerd en hebben jarenlange ervaring in het vak. Ze kennen de nieuwste trends en technieken om jou de look te geven die bij je past.
  • Maatwerk: Wij begrijpen dat elke klant uniek is. Bij Kort Barbers stellen we jouw wensen centraal en passen we onze diensten aan jouw behoeften aan.
  • Hoogwaardige Producten: We gebruiken alleen de beste producten om ervoor te zorgen dat jouw haar en baard er niet alleen geweldig uitzien, maar ook gezond zijn.
  • Sfeer: Onze salon in de woonwijk Kerk en Zanen biedt een ontspannende en gastvrije sfeer, zodat je kunt genieten van jouw grooming-sessie.

Onze diensten

• Heren knippen: van klassiek tot modern, Kort Barbers zorgt ervoor dat jouw kapsel bij je past.
  • Baardverzorging: Laat de barbiers jouw baard onderhouden en vormgeven voor een strakke en verzorgde uitstraling.
  • Scheren: Ervaar een traditionele scheerbeurt met warme handdoeken en hoogwaardige producten voor een gladde huid.

Afspraak maken

Kort Barbers wil jou de best mogelijke service bieden. Om wachttijden te voorkomen, raden
zij aan een afspraak te maken. Je kunt bellen of online boeken via kortbarbers.nl

Bezoek ons

Kort Barbers vind je in de woonwijk Kerk en Zanen, met gemakkelijke toegang en parkeren. Het adres is Euromarkt 9, te Alphen aan den Rijn. Zij kijken ernaar uit om je te verwelkomen in de salon.