Grand Cafe Eight

Grand Cafe Eight

Horeca

Jouw culinaire hart in de woonwijk Kerk en Zanen

Ontmoeting en smaak in harmonie

In het bruisende Kerk en Zanen, Alphen aan den Rijn, vind jij Grand Cafe Eight - jouw culinaire ontmoetingsplaats. Wij geloven in de kracht van goed eten en hoe dit de ziel van onze woonwijk verrijkt. Laat je verrassen door onze verse, lokaal geïnspireerde gerechten die jouw smaakpapillen prikkelen en je steeds weer naar ons terugbrengen.

Stijlvol genieten

Grand Cafe Eight is meer dan een café; het is een kruispunt waar buurtbewoners en bezoekers zoals jij samenkomen. Zoek een plekje voor een relaxed kop koffie om de dag te starten, een zakenlunch of een intiem diner in ons sfeervolle restaurant, waar de warmte en gastvrijheid voelbaar zijn. Wij bieden jou een ambiance waar je je onmiddellijk thuis voelt, met een service die je niet snel vergeet.

Lunch & Diner

Bekijk de menukaarten

Eight at Home: Geniet thuis van onze keuken

Uw eigen chef thuis. Met Eight at Home brengen we onze keuken naar jou. Geniet van verse bedrijfslunches op kantoor of heerlijke maaltijden thuis. Bestel eenvoudig van dinsdag tot zondag en haal jouw lunch of diner op bij ons restaurant, of laat het thuisbezorgen. En voor een bijzondere ervaring, laat onze chef Rolf of sous-chef Robert bij jou thuis koken. Wij verzorgen een onvergetelijke avond, zonder zorgen over boodschappen of afwas.

Catering op maat

Of het nu gaat om een gezellige borrel voor jouw team, een lunch op locatie met klanten, of verse maaltijden voor hardwerkende collega’s, Eight at Home staat voor je klaar. Bestel eenvoudig via telefoon of email. Betaling op factuur is mogelijk, en onze heerlijke gerechten vind je op onze website.

Bezoek ons: perfect bereikbaar in Kerk en Zanen

Jouw ideale ontspanningsplek. Gelegen in de moderne, gezinsvriendelijke wijk Kerk en Zanen, is Grand Cafe Eight de perfecte ontmoetingsplek. Of je nu komt ontspannen na een fietstocht door het Groene Hart, of een smakelijke pauze zoekt tijdens jouw winkeldag, wij heten je van harte welkom in ons restaurant. Met genoeg gratis parkeergelegenheid en 7 minuten lopen vanaf het station is dit de ideale plek om af te spreken. Ontdek zelf waarom Grand Cafe Eight de culinaire parel van Alphen aan den Rijn is!