Vier Koningsdag in Kerk en Zanen

Zaterdag, 27/04/2024 07:00

Zaterdag, 27/04/2024 21:00

Kerk en Zanen

Vrijmarkt in Winkelcentrum Atlas (09:00 uur t/m 13:00)

In het winkelcentrum kunnen kinderen zich laten schminken, verschillende spelletjes doen en is er daarnaast een vrijmarkt voor kinderen om speelgoed en andere spulletjes te verkopen. Kinderen kunnen een kleed meenemen om de spullen op te leggen. Er zal een informatiekraam zijn waar vrijwilligers de kinderen zullen helpen en de verkoopplekken zullen aanwijzen/verdelen.

Spelen en sporten in het Europapark (12:00 t/m 17:00 uur)

Spelen en sporten staan weer centraal in het Europapark op Koningsdag. Kinderen van klein tot groot kunnen zicht uitleven op de springkussens en trampolines.

Twirlvereniging SPIRIT
Deze vereniging geeft de hele middag dansdemonstraties en workshops.

Scouting
Meerdere scouting groepen zijn aanwezig en faciliteren verschillende activiteiten. Bij de scouting groep de Uithoek is weer van alles te doen. Je kan zelf broodjes bakken, maar wat dacht je van flesraket schieten of een dobbelsteen maken? Je kan je laten schminken en natuurlijk ontbreekt de kabelbaan niet.

Konings Kermis in het Europapark (11:00 uur t/m 23:00)