twitter_black.svg facebook_black.svg linkedin_black.svg

2408 NV
Alphen aan den Rijn

Wereld-Catan

De map is door Spellen aan den Rijn ontworpen, zij hebben 12 spelerskleuren aangeschaft en daarmee kan met een grote groep Catan gespeeld worden! Bekijk de spelregels hier.

De aanvang begint uiterlijk 13.30 uur! Er kunnen maximaal 12 deelnemers meedoen dus meld je van te voren even aan via spellenaandenrijn@gmail.com

Als er meer aanmeldingen zijn of mensen vinden het erg leuk om 2x te spelen op één dag wordt er om 19.00 uur na het avondeten een 2e ronde gestart.

Ontdek de bordspeldagen van Spellen aan den Rijn!

Ben jij klaar om de wereld van bordspellen te verkennen op een manier die je nog nooit eerder hebt ervaren? Maak je dan op voor een onvergetelijk avontuur met Spellen aan den Rijn, dé autoriteit als het gaat om bordspelplezier in Alphen aan den Rijn en omstreken!

Wie zijn zij?

Achter Spellen aan den Rijn schuilt een groep bevlogen vrijwilligers die een gemeenschappelijke passie delen: bordspellen. Met een missie om deze passie te verspreiden, hebben zij Spellen aan den Rijn in het leven geroepen, een bruisend initiatief dat in 2014 van start ging.

Wat kun je verwachten?

Onder de vlag van Spellen aan den Rijn worden regelmatig Bordspeldagen georganiseerd. Deze evenementen bieden een unieke gelegenheid om je onder te dompelen in een wereld van eindeloos spelplezier. Van klassieke favorieten tot nieuwe releases, er is voor elk wat wils. En het draait niet alleen om de spellen - de sfeer van gezelligheid en gemeenschap maakt deze dagen echt bijzonder.

Doe met hen mee!

Klaar om deel uit te maken van deze levendige spellengemeenschap? Bezoek de Bordspeldagen van Spellen aan den Rijn bij Wijkcentrum Kerk en Zanen en ontdek zelf waarom het dé bestemming is voor alle bordspelliefhebbers in de regio. Kom langs, maak nieuwe vrienden en creëer samen onvergetelijke bordspelherinneringen!

Meer informatie vind je op spellenaandenrijn.nl