Tyr Personal Training

Zondag

Tyr Personal Training

Fitness & Personal Training

Tyr Personal Training is in 2020 gestart in Kerk en Zanen. Wij proberen een zo breed mogelijk publiek te helpen met hun sport- en gezondheidsdoelen. Zo leren wij jou de juiste bewegingstechnieken en helpen we je een sterk en gezond lichaam creëren.

Door middel van krachttraining helpen onze coaches je om jouw doelen te realiseren. Of je nu een beginner bent of professioneel atleet, wij passen de training en opbouw aan op jouw niveau.

Bij Tyr Personal Training werken onze coaches met jou aan:

• Sterker en fitter worden
  • Afvallen
  • Verbeterde lichaamshouding
  • Bewegingstechniek
  • Revalideren
  • Blessurepreventie

Geen bomvolle sportschool waar nog tientallen anderen rondlopen. Je traint in onze toffe privé gym in Kerk en Zanen. De gym is gevuld met de beste apparatuur van verschillende hoogwaardige merken. Alles is uitgezocht om jou de beste sportervaring te bezorgen. Voor en na je training kun je ook gebruikmaken van onze (privé) kleedkamers met privé douches.

Aanbod

• Personal Training: 1 op 1, Duo en in small group formatie.
  • Functional group fitness
  • Tyr Team Training
  • Online Coaching
  • Voedingsschema's en/of trainingsschema's op maat, ook als je in openbare sportscholen traint.

Personal Training

Leer de juiste bewegingstechniek en creëer een sterk en gezond lichaam. Door middel van krachttraining helpen onze coaches je om jouw doelen te realiseren. Of je nu een beginner bent of professioneel atleet, wij passen de training en opbouw aan op jouw of jullie niveau. Personal Training is in vrijwel alle mogelijke formaties mogelijk.

Functional Group Fitness

Hier werken we in een groep aan een allround, sterk en fit lichaam. Tijdens de Functional Group Fitness trainen we voor kracht, balans, snelheid en conditie. Ook worden hier de nodige calorieën verbrand.

Team Training

Dit is een aanvulling op je Personal Training abonnement. Zo kunnen leden een extra sportmoment creëren voor een gereduceerde prijs. Tijdens deze training kan je vrij trainen samen met je teamgenoten onder toezicht van de coaches. De coach zorgt dat je technisch correct traint en motiveert je om alles uit je training te halen.

B2B

Tyr Personal Training zit in het Tyr Training Center. De visie is dat Tyr Personal Training andere sport- en gezondheidsprofessionals de kans wil geven om samenwerkingen aan te gaan binnen het concept Tyr Training Center. Zo werkt Tyr Personal Training nauw samen met sportmasseur “FitMyDay”, die werkzaam is in het Tyr Training Center. Er zijn praktijkruimtes, een vergader/cursusruimte, grote (groepsles) zaal en kleedkamers, allemaal beschikbaar voor verhuur en tijdelijke verhuur aan andere sport- en gezondheidsprofessionals. Zo proberen wij een sport- en gezondheidscentrum te zijn voor Kerk en Zanen.

Gratis en vrijblijvende rondleiding en kennismakingsgesprek

Ga naar de TYR Personal Training website en maak een afspraak.